Historie

V roce 1910 založila společnost Henryk Franck i Synowie továrnu Fabryka Środków Kawowych S.A. ve Skawině a o rok později v ní zahájila výrobu obilné kávy. Značky původem ze Skawiny, jako např. Enrilo, Kawa Kneippa, Francka, Kawa Figowa Webera nebo Abisynki, byly všeobecně známé v předválečném Polsku a jejich popularitu bylo možné srovnat s popularitou… Inky.

Když v roce 1971 navrhli polští vědci recepturu rozpustné obilné kávy Inka, nikdo nepřipouštěl, že se stane až tak populární. Znají ji všichni napříč generacemi. Tato jemná obilná káva, 100 % jejíhož složení tvoří přírodní ingredience, si získala srdce spotřebitelů nejen v Polsku, ale stala se uznávanou také v jiných zemích světa. Podívejte se, jak se v minulosti proměňovala její balení...

O značce

Inka je značka s polskou duší a dlouhou tradicí. Bývá spojována s přírodním původem, zdravím a kultivací rodinných zvyků. Inka je synonymem pro kategorii obilných káv a měla vždy vedoucí pozici na trhu.

Inka je přirozeně dobrá. Toto strategické heslo značky, používané také jako slogan v jeho komunikaci, dokonale odráží její hodnoty. Inka v sobě spojuje přirozenost, pozitivní účinek na lidský organismus i potěšení z chuti. Spotřebitelům nabízí pocit péče o sebe a své blízké, pocit bezpečí a podporu toho, co je polské. Široké portfolio odpovídající potřebám moderního spotřebitele zaručuje dvojí potěšení - z hlediska chuti i nutričních vlastností. Inka má status kultovní značky a je synonymem pro svou kategorii. Spotřebitelé často tvrdí, že pokud značka existuje v nezměněné podobě tak dlouho, musí být opravdu dobrá. Není tudíž divu, že je Inka nesporným lídrem na trhu. Jedná se o nejznámější a nejvíce rozpoznatelnou obilnou kávu na trhu.

Stereotyp tohoto nápoje se jakožto synonyma Polské lidové republiky se s postupem času změnil: jeho zdravý charakter, rozmanitost verzí a chuťové vlastnosti jsou lákadlem nejen pro ty, kteří jej rádi pili v dětství. Když se řekne „obilná káva”, většina dospělých Poláků si pomyslí: „Inka”.

Tento úspěch je nepochybně důsledkem zkušeností a know-how, respektu k dlouholeté tradici i péče, s jakou značka přistupuje k potřebám svých zákazníků. Potvrzují to rovněž prestižní ocenění, která dokládají odhodlání společnosti zlepšovat a důsledně zvyšovat úroveň kvality, vysoký standard a evropskou úroveň. Značka Inka obdržela ocenění „Objevte dobrou stravu”, „Perla FMCG”, „Výrobek na medaili”, „Superbrands Polska Marka” a „Effie”. Její majitel, společnost Grana, získal prestižní ocenění „Investor do lidského kapitálu” a „Forbes diamanty”.

O marce Inka

This website uses cookies to improve your user experience. You can manage cookies settings in the options of your web browser. Click on ‘I agree’ button, and this box will not appear again.

I agree